fredag 4. juni 2010

Barnevakt helg som plutselig ble til frihelg!

Heisann dere!

Ja, som overskriften sier: jeg har FRI! Hadde egentlig grudd meg litt til denne helga, for fikk vite for lenge siden at jeg skulle være barnevakt både fredag og lørdag kveld. Men så ble først lørdagens arrangement flyttet (ergo har jeg fortsatt en barnevaktjobb å se frem til...), og plutselig i går kom Rebecca til meg og sa jeg ikke trengte å jobbe i dag likevel..! Grunnen er fordi de har besøk av Christelle, en venninne av dem, som mer enn gjerne ble igjen med barna. Nesten for godt til å være sant! Men veldig glad de klarte å tenke ut den muligheten helt selv, samt på forhånd, slik at jeg nå har ordnet meg program for kvelden. Turen går til Synne, som mer enn gjerne tar meg i mot;) Vet ikke enda hva vi gjør, men er jo så fantastisk bra vær, at vi må jo nesten ut en tur..! *Pling, pling* Der fikk jeg akkurat melding av Synne om at hun har leiligheten til familien i helga! Åh, da kan det jo umulig bli bedre:D

Kort om dagen i dag, kan jeg si at jeg har vært på to timers sykkeltur med Auguste. Det var utrolig fint, for begge to! Spurte han innimellom om det gikk bra, om han ville hjem osv, men neida, han ville fortsette. Og hva er vel bedre enn å få beveget seg, solt seg (hvertfall innimellom) og sett noen nye steder, alt på samme tid? Synes det var riktig så bra jeg! Og litt bedre samvittighet for ikke å ha trent i går..;) Ellers har jeg solt meg på vanlig måte mens Auguste sov. Han var så grei at han sov hele tre timer i dag, i tillegg slapp jeg å hente Stanislas på skolen! Nå er hele familien borte, kun Christelle og meg er igjen, for det er et slags opplegg på skolen til Stan i dag. Med andre ord; en virkelig fin dag i dag, og den skal enda bli bedre, det har jeg bestemt!

I går var jeg forøvrig litt siste-liten hjelp foran søster Elines franskeksamen. Er da enda godt fransken min kommer noe til nytte..! Ikke snakket med henne om hvordan det gikk, men satser på at hun klarte seg fint. Og det var nok uansett ikke min fortjeneste!

Ønsker alle en strålende helg, håper dere også får tilbragt den i sola:)

Klem fra Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar