tirsdag 1. juni 2010

Hardt liv...

Huff, i dag er en sånn dag jeg synes alt er kjipt og bare lengter hjem. Ettermiddagen har mildt sagt vært hektisk. Det er nemlig bursdagen til Max i dag, derfor har han med seg fire kamerater hjem som skal sove her i natt. Og med "mine" fire barn fra før, blir det temlig mye liv her. Dessuten har Auguste en av gråtedagene sine, der han gråter for alt og ingenting. Så er et stykk sliten Kristine som sitter i stua og venter på en middag som aldri kommer og ignorerer all gråting og skriking som surrer i bakgrunnen. Det verste er at jeg nesten ikke orker å bry meg. Lar de holde på. Hvis jeg ikke er en bra nok au pair av den grunn, så vær så god å send meg hjem..! Gjør ikke meg noen verdens ting!

Dagen i går gikk fint, men fant ikke tid til å blogge, ettersom jeg var på løpetur i "pausen" etter skolen (i dag og faktisk, endelig litt motivasjon igjen...), og på kvelden måtte jeg ordne med litt hybelstyr samt lage kort til Max og vips var klokka over elleve. Så da orket jeg rett og slett ikke blogge. Men nå tar jeg meg tid til det, selv om jeg egentlig burde vært å sett hvem som dreper hvem for øyeblikket.

Gleder meg veldig til denne dagen er over, vet ikke om morgendagen blir veldig mye bedre, da blir jeg alene hele dagen med de to minste. Men vet det går over, snart er jeg ved bedre mot og ser mer frem til å fortsette siste måneden enn det jeg gjør nå:)

Ha en fin kveld alle sammen!

Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar