onsdag 2. juni 2010

Sola er tilbake!

Hei hei!

En liten oppdatering om dagen i dag. Kan tenke meg dere venter i spenning på om den var like "ille" som i går? Blir jo så og si bombadert med kommentarer, så dere må virkelig lure på det skjønner jeg (det var ironi for de som ikke tok den..)!

Vel, jeg kan i hvertfall si, hvis det var noen som lurte, at denne onsdagen faktisk ikke har vært så aller verst..! Riktignok ganske lang, men desto mer behagelig enn gårsdagen.

Max hadde jo overnattingsbesøk som vekket meg i dag tidlig med et voldsomt leven. Stort sett vært det hele tiden mens de har vært her. Sier igjen, jeg klarer meg mer enn nok med bare fire stk til vanlig... Heldigvis dro Rebecca og alle guttene minus minstemann på bowling som en del av bursdagsopplegget. Var egentlig meningen at Stan også skulle være hjemme, for ikke plass i bilen, men heldigvis for meg klarte han (ved hjelp av litt tårer og skriking) å få mast seg til å bli med. For at ikke Auguste skulle se at de dro, så tok jeg han med meg til tennisbanen litt før de skulle dra. Dro dit med sykkel og Auguste bakpå, så når han ble lei av tennisen etter ca ti minutter, tok jeg han med på en liten sykkeltur! Var en liten runde noen veier jeg ikke har vært før, planer om å utforske mer på fredag. Fin måte å få beveget seg samtidig som jeg jobber..! Så slår man to fluer i en smekk!

Ellers gjorde jeg bare som jeg pleier når jeg er alene med han, la han få bestemme hva han vil ha til lunsj. Hvis ikke risikerer jeg nemlig å lage masse av noe han ikke vil ha, samt at han ikke spiser noen ting. Like greit å la han velge selv.. I dag var det suremi (små, ekle "pølser" bestående av sjømat i steden for kjøtt), oliven og agurk han ville ha. Mens jeg spiste kyllingnuggets og salat. Rar apetitt den gutten, men han spiste da hvertfall opp, og så fikk han en is som jeg hadde lovet han hvis han spiste opp alt. Forhandling er alltid et lurt knep;)

Mens Auguste sov et par timer etter lunsj, lå jeg ute i sola som endelig tittet frem igjen etter altfor mange dager borte. Det var deilig! Vet å utnytte hver minste lille mulighet til å bli enda et hakk brunere..!

Resten av kvelden gikk greit, ikke mye spennende å fortelle om. Auguste sier så utrolig mye søtt og morsomt om dagen, tenkte å samle opp noe av det i et eget innlegg. Mest for å ikke glemme det når det har gått en stund. Men det får bli i morgen, kanskje, hvis jeg orker.. Nå er klokka nemlig alt blitt halv tolv, mye på grunn av en enorm bunke med stryking jeg brukte to timer på å komme gjennom. Åh, så godt det skal bli å slippe det snart, noe av det jeg gleder meg mest til;)

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar